top of page
Vrouwen in Workshop

Huisregels.

Wil jij graag aansluiten bij ons netwerk? Je bent welkom! Het initiatief is gestart in de gemeenten Smallingerland en Tytsjerksteradiel, maar uiteraard zijn onderneemsters uit omliggende gemeentes ook van harte welkom. Lees je mee met onze huisregels?

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
Hoe kan ik lid worden?
 

Wil je lid worden van de ondernemersvereniging Vrouwen in Zaken (ViZ)? Je bent meer dan welkom. Je kunt je aanmelden bij het bestuurssecretariaat. Geef daarbij je naam, voornamen, adres, geboortedatum en inschrijfnummer van het handelsregister van de Kamer van Koophandel op. Het lidmaatschap staat op jouw naam en kun je niet overdragen. Als je later in het jaar lid wordt, wordt de contributie berekend naar de maanden dat je deelneemt. Zijn er wijzigingen in je contactgegevens? Laat dat dan even weten aan het bestuurssecretariaat.

 

Op onze websites delen we de gegevens van de leden, denk daarbij aan een foto en een korte beschrijving van jouw werkzaamheden. Je kunt ook een link naar je bedrijf op de website plaatsen voor € 10 per jaar.

 

Hoe werkt het?
 

Jaarlijks organiseren we een vijftal bijeenkomsten/activiteiten. Dit gebeurt afwisselend op een woensdag of donderdag  in de maanden september, november, januari, maart en mei. De bijeenkomsten/ activiteiten kunnen bestaan uit thema-avonden, bedrijfsbezoeken of een informatieavond op diverse locaties. Het bestuur kan ook andere mensen toelaten tot bijeenkomsten, zoals gasten van sponsoren. Meld je altijd aan voor een bijeenkomst via de uitnodigingsmail. Geef ook even door als je niet kunt komen.

 

Wat zijn de kosten?
 

De jaarlijkse contributie is € 185 en wordt aan het begin van het verenigingsjaar automatisch geïncasseerd. Het verenigingsjaar loopt van 1 september tot 31 augustus.

 

Kan ik introducees meenemen?
 

Leden kunnen een introducé meenemen naar bijeenkomsten als potentieel nieuw lid. De introducé kan de eerste keer gratis deelnemen. Wil je iemand meenemen? Stuur dan eerst even een mail naar het secretariaat. Let op: dit moeten wel ondernemers zijn.

 

Wat als ik wil opzeggen?
 

Het lidmaatschap eindigt als je zelf opzegt, als de vereniging besluit het lidmaatschap te stoppen, bij overlijden, of als je stopt met je bedrijf of beroep. Opzegging moet aan het einde van het verenigingsjaar gebeuren, met minstens 30 dagen opzegtermijn, en schriftelijk bij het secretariaat.

 

Hoe ziet het bestuur er uit?
 

Het bestuur bestaat uit 3 tot 5 leden, benoemd door de algemene vergadering. Elk bestuurslid treedt uiterlijk na 4 jaar af.

 

Ik heb een andere vraag.
 

Stel je vragen gerust via ons contactformulier, we reageren zo snel mogelijk op je mail.

Wil je ons spreken?

Heb je vragen of wil je graag meer informatie? Stuur dan even een mailtje!

bottom of page